OBLÍBENÉ SERIÁLY #3

by - září 05, 2018


Ano, jsem tu už s třetím vydáním této série, a myslím, že víte proč. Kdo mě totiž již nějakou dobu zná, ví že strašně ráda sleduji seriály, a že je to tak trochu moje posedlost. Proto jsem s rozhodla. že udělám třetí díl, jelikož tu mám pro vás připravené 4 nové seriály, které rozhodně stojí za to.

 Taky pro vás připravuji dva nové články, které potřebuji opravdu hodně rozebrat, přemýšlet nad nimi, a tak, pro to jsem docela ráda, že pro vás můžu napsat tento článek, protože je to pro mně taková milá oddechovka.

 Mimochodem se mi moc líbilo, jak jsem zpracovala ten druhý článek z této série, takže budu pokračovat ve stejném stylu.


 Jako první bych asi začala se seriálem EYE CANDY, který jsem sledovala už poměrně před dlouhou dobou. Bohužel má jen jednu sérii, což je škoda, protože by si podle mě zasloužil víc díl, ale každopádně vám doporučuji se na něj kouknout. V  překladu se tento seriál jmenuje Nebezpečný flirt, a pojednává o tom, že jedna hackerka se právě rozešla se svým přítelem, který ji udal na policii vůli hackerství, a je z toho nešťastná. Proto ji její kamarádka doporučí jednu internetovou seznamku, aby přišla na jiné myšlenky.

 Založí ji účet s názve Dokonalá, a ona tam může začít randit s internetovými kluky. Bohužel je na této seznamce i jistý šílenec, který hledá svou dokonalou partnerku, a proto když jde s nějakou na rande, a najde na ní jakoukoli vadu, zabije ji. Jenou šel na rande s jednou holkou, která měl křivé zuby... A hádejte jak to dopadlo. No, každopádně, jelikož Lindy (HLAVNÍ POSTAVA) má hned několik uchazečů na rande, sejde se tedy s nimi a pokouší se najít toho správného partnera.

 Bohužel v tom okamžiku se v mžiku začnou všechny vraždy týkat i jí, a když ten vrah zabije jednoho z jejích kandidátů, kontaktuje jí policie, a požaduje její pomoc. V tom okamžiku se tedy Lindy stává pravou rukou policie, která s její pomocí vyřeší nejen tento případ.

 Myslím, že toto je jeden z nejlepších detektivních seriálů, na které jsem koukala a proto doufám, že tento seriál někoho z vás osloví a koukne se na něj taky. Třeba se nám nakonec i podaří to, aby natočili další řadu 😃!








Pokud máte rádi detektivní seriály, jako že já jo, tak tady mám pro vás ještě jeden a taky poslední v tomto dílu oblíbených seriálů, a tím je Lucifer. Troufám i říct, že asi nejlepší seriál z této série. Ano, mnozí z vás ho jistě znají, ale pro ty, kdo ho neznají tady mám krátký popis. Jistě jsem si řekli, že Lucifer je opravdu divné jméno, že? A taky je a nikdo z rodičů by ho svému dítěti jistě nedal. Jeden člověk se tady ale opravdu Lucifer jmenuje, tak jak to tedy je? No, nebudu vás napínat, Lucifer je totiž doopravdický Lucifer, ve "skutečnosti" vlastně padlý anděl, který dostal krutý trest, a to že navěky věků bude vládnout peklu. No, jenomže... Lucifera to už přestalo bavit, a tak se rozhodl, že si udělá výlet do světa lidí a nastěhuje se do Los Angeles. 

 Stačí málo, a stane se slavným milionářem, který vlastní večerní klub jménem Lux. Jednoho dne ale někdo zabije jeho známou, a tak pozná detektivku Chloe Decter, se kterou začíná řešit další případy, jelikož má zvláštní moc, a to, že dokáže donutit lidi pouhým pohledem, aby mu sdělili jejich nejtanější přání. To se docela hodí, nemyslíte? Kromě toho je tady ještě další záhada, na Chloe o totiž nefunguje.

 Musím říct, že toto je asi nejzajímavější seriál z okruhu detektivek, který jsem kdy viděla, možná až na Pll, ale je to tak na stejné úrovni pro mě, i když se tam jedná vlastně docela o něco jiného. Proto určitě doporučuji se na tento seriál, protože je naučný, dobrý napřemýšlení a taky nad odreagování od svých vlastních problémů.








 Jako třetí a předposlední seriál tu mám Salvation, na kterém teď totálně ujíždím. Jedná o tom, že mladý student zjistil, že na naší planetu se řítí obrovský asteroid, který na 100 procent zasáhne zemi. Ihned zamíří do známé společnosti Tanz, kterou vlastní Darius Tanz, velmi známí vědec, aby se k němu mohl připojit, a tuto záležitost vyřešit. Mají na to ale pouhých 6 měsíců, a to není moc. 

 Navíc se do toho zamotává politika a vztahy. No, to asi není úplně idylka klidného života, co? 











 A jako poslední a taky nejnovější seriál, na který jsem začala koukat, je This is us. Je to taková oddechovka, ve které jsou tři rodiny, které jsou navzájem zvláštně propletené. Víc vám k tomu neřeknu, jediný co byste měli vědět, že to není žádná detektivka, spíše takový rodinný seriál, který si na večer nebo když si potřebujete odpočinout rádi pustíte. Kromě toho je tam i lehčí angličtina než třeba v Salvation, kde rozebírají asteroid a různé techno věci, kterým bez titulků v podstatě nerozumíte, jelikož tady je to prostě jenom o životě, takže já na to koukám s anglickými titulky 😍 






 To by bylo tedy pro dnešní článek si vše. Nezapomeňte, že budou dva velké články, tak sledujte můj fb a ig, kde vám dát vědět. Taky bych byla ráda, kdyby jste mi tady na blogu dali odběr, byla bych moc šťastná 😆 A napište mi taky, jaké jsou vaše oblíbené seriály!

 Xoxo Clara





You May Also Like

4 komentářů

  1. Ani jeden z těchto seriálů neznám. :D Možná o Luciferovi jsem slyšela, ale ani neznám nikoho, kdo by na to koukal. :D Já na Netflixu nedávno dokoukala druhou sérii Stranger things, to je fajn. Pak jsem měla ráda desátého Doctora Who (hrál ho Mat Smith), Gravity Falls a mým guilty pleasure je Cizinka, čekám, až vyjde čtvrtý díl a pak si pustím čtvrtou sérii, až přečtu knížku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář :D na Stranger Things jsem taky koukala, je to boží :D Jinak myslím, že podle toho, co tady píšeš za seriály, by se ti mohlo líbit Salvation :D

      Vymazat
  2. Z těchto seriálů znám jen Lucifera. Díval jsem se na to. Chvíli mě to i bavilo, ale pak mě to spíš začalo nudit.

    Mezi mé oblíbené seriály, které ještě neskončili, patří samozřejmě Star Trek Discovery, Taková moderní rodinka, Shadowhunters nebo Chilling adventures of Sabrina, což je takový hororový remake staré dobré (spíš mladé) čarodějnice Sabriny a jejích tetiček Hildy a Zeldy.

    OdpovědětVymazat

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...