LONDON LIKE A PHOTODIARY

by - července 03, 2018


Tak jsem tu. Po delší době, ale znáte to, konec roku a s tím plno známek, které si potřebujete doplnit, zkoušky z klavíru a kytary, které se mi bohužel tentokrát nepovedli na výbornou jako minule, a pak taky balení na cesty, které u mě probíhá právě teď, jelikož zítra odlétám na Mallorku. Tudíž se brzo můžete těšit na nové photodiary, ale teď je na řadě ještě poslední článek z Londýna, které pojmu jako random photodiary, a dám vám sem fotky, které jste ještě neviděli a pár slov k tomu, tak myslím, že můžeme začít!

 První co bych vám asi tak řekla, je to, že jsme tam jeli na tři dny a z toho ten třetí jsme odpoledne letěli domů. Do Londýna jsme letěli sice až ve čtvrtek, ale v Praze jsme byli už ve středu, jelikož jsme letěli brzo ráno, a nechtěli jsme cestovat přes noc. Každopádně jsme do Londýna přiletěli něco kolem osmé hodiny Londýnského času a autobusem, který jsme si zaplatili už dříve v Čechách se dostali do centra Londýna.  Tam jsem vystoupili, a došli městem až k našemu ubytování, odkud jsme dále pokračovali na Baker Street. Cestou tam jsme procházeli Hyde Parkem a zpátky se vraceli kolem Buckimhamského paláce. Královnu jsme bohužel neviděli, ale i tak to byla nádhera. 😂 

 Druhý dne jsme byli na stadionu Chelsie a v Natural History Museum. A třetí den jsme se vydali ke katedrále sv. Pavla, která jak jsem zjistila je hned vedle nemocnice, kde se natáčel jeden díl Sherlocka, takže tam jsem musela jít, a taky jsme se byli podívat na Tower, přešli si Tower Bridge a vyděli slavnou válečnou loď. No a pak jsme už nastoupili do autobusu a jeli směr letiště a pak domů. 





























#NiallHoran













Xoxo Clara

You May Also Like

2 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...