CO MĚ ČEKÁ?

by - ledna 07, 2018



 Krásný den všem,

  rozhodla jsem sem že bych mohla shrnout všechny povinnosti, které mě teď momentálně čekají, a že bych vám o tom mohla napsat článek, protože, za prvé, mohla bych tím předat nějaké důležité informace ohledně pedagogické školy, kdyby se na ni někdo chystal, a také mě takové články opravdu baví psát.

 Asi bych měla začít tím, že naše škola má ředitelské volno, a proto jdeme do školy až 8. ledna. Hned ten týden bude pro moji třídu docela zmatek, protože hodně učitelů je pryč a máme různé suplování. Taky je tento týden dost složitý pro mě jelikož do školy jdu jen do středy. Čtvrtek a pátek mě čekají doktoři. Upřímně, čtvrtek bude děsný, jelikož jdu na kožní a s největší pravděpodobností mi rozřežou patu, a což se opravdu "těším". Hned další den mám taky doktora, ale tam už mě naštěstí nečeká nic hrozného, jenom mě asi bude docela bolet ta noha, což není moc dobré, když s ní musím pořád někam cestovat, a to ani nemluvím o tom, jaká bude cesta do školy.

Když píšu příspěvek, děje se toho spousta 😅

 Ale můžu do brát pozitivně aspoň v jednom ohledu. Budu mít v podstatě celí dva dny na víc na trénování na zkoušky, které mě čekají ve středu hned ten další týden Nebudu vám lhát, do teď jsem byla v pohodě, ale čím víc se to blíží, tím jsem více ve stresu. To jsem vám taky chtěla říct, pokud se budete hlásit na pedagogickou školu, tak s nervy teda rozhodně počítejte, protože upřímně, peďák je náročností podobný gymplu a je také blízko konzervatoři, takže počítejte s tím že to rozhodně není lehká škola. Ale nechci vás odrazovat, tu školu miluji, učení mě baví a hudba ještě více, ale holt, toto je "oběť", kterou musíme vykonat, abychom postoupili dále. 


Tohle je jen takové provizorní piánko, jinak mám klavír, ale když není čas, musí stačit tohle. Mimochodem, dnes celí den přebíhám mezi tímhle a klavírem, takže je to docela o pusu. (píšu to v pátek, vy čtete v neděli)

 Taky teď mám termín odevzdání první seminárky, tak se docela bojí, jak to dopadne.

 To bude asi vše, co mě v příštích dvou týdnech čeká. Není toho zrovna málo, ale kdyby bylo, byla by to nuda, že? Dejte mi vědět, jak jste na tom vy, co vás čeká a nemine, a jak se na to připravujte 😄

 Xoxo Clara

You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...