NEJLEPŠÍ VÁNOČNÍ PÍSNIČKY #ADVENTSKLÁROU

by - prosince 18, 2017



 HOLA HOLA,

 jsem tu zase, a dneska jsem tu se slíbeným článkem o mých oblíbených písničkám, které ráda  poslouchám na vánoce. Musím vám říct, že mám vymyšleno mnoho nových různorodých článků, takže budu psát a psát, aby jste je měli co nejdříve 😅)


 Takže jako první bych asi začala s klasikou jako je All I want for Christmas is you, kterou všichni moc dobře známe, ale já jí nemohla vynechat, protože prostě k vánocům patří.


 Pak tu mám další dvě velice známé písně a to jsou Mistletoe a Santa Tell me od Justina Biebra a Ariandy Grande. 

 






Pusťte si i Snow in California, protože je prostě nejlepší 😇


 Budem pokračovat s trochu nezvyklou písní, ale musím jí sem dát, protože jí naprosto miluju. Je to píseň, nrbo spíše koleda hraná na housle od světoznámé houslistky Lindsey Stirling, kterou někdo z Vás možná zná, někdo taky možná ne, každopádně, pusťte si i další písně od ní, protože je famózní!!!



Ještě vám jí sem dám v jiném provedení a to v acapelle, kterou zpívají dívky sestry v skupině, která se jmenuje Cimorelli.


 Další písnička mi přijde naprosto typická pro vánoce, a to je Hallelujah, mám jí tedy radši v provedení do Alex Burke, ale to je už každého volba 😆 taky jsem se tuto píseň naučila na kytaru, takže jí miluji ještě o to víc... 



  Pak tu nemám úplně typickou píseň pro vánoce, ale nevím, přijde mi, že se k tomu docela hodí a to je píseň od Boba Dylena Knocking on Heavens Door. Tu píseň absolutně miluju, takže vám jí sem musím dát. 



Opět vám jí sem dám v dvou provedeních, ale tu druhou verzi, co vám sem dám, mám o trochu radši, jelikož jí dávají k různým videím, kde jsou ukázky ze seriálu The 100 a především tam shipují Bellarke. Jelikož ten seriál miluji a tyto dva taky, zamilovala jsem si tuto píseň a vlastně jsem na ní i takto přišla 😉


Jenom chci upozornit, že video obsahuje spoilery k seriálu.


 No, ale toto bude ode mě asi vše... Znám vánočních písní písní, co poslouchám na vánoce mnohem více, ale myslím, že vy už je znáte. Jinak, moc se omlouvám, jestli je tento článek nějak nepřehledný nebo tak, nejsem moc zběhlá v psaní takovýchto věcí, tak mi to prosím odpusťte 😅

You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...