WHY PEOPLE DON'T LIKE PEOPLE

by - listopadu 23, 2017



 Hola mi amigos,

  jsem tu zase! A dnes jsem tu s poněkud hodně osobním článkem. A ano, je to proč lidi nemají rádi lidi. 



 Přijde mi, že je to poslední dobou docela aktuální tma. V této době totiž každý někomu něco závidí, každá všechno chce a odsuzují všechny, kteří nemají tom co ostatní. Já vím, složité co? Ale ono by to vůbec nemuselo být tak složité, kdyby jsme si to mi lidi takhle nekomplikovali. Na jednu stranu nechceme, aby se lidé po nás opičily a rušili tak naši originalitu a na druhou je zase nemáme rádi, protože nezapadají do davu. 

 Ale koho to zajímá? Proč by každý nemohl mít svoje názory? Proč chceme, aby se lidi přidávali jako stádo oveček k jednomu člověku?

 Všichni na této planetě mají přece svoji mysl, tak proč jí někteří nevyužívají, aby se mohli odlišit od ostatních? Odpověď je jednoduchá... je to jednoduší. Je jednoduší přidat se ke stádu, které už má určenou svoji po pozici a my se tak nemuseli nějak zvlášť namáhat, abych nás lidi měli rádi takoví, jací jsme.

 Přijde mi to ale jako strašná škoda. Vždyť by byl ten svět hned o něco krásnější, kdyby byl každý takový jaký by chtěl být... dobře no, ne vždy. Někdo by chtěl být třeba sériovým vrahem, což by pro nás nebylo dobré. Nebo by chtěl být někdo lupič... ale taky by někdo chtěl být lepším člověkem, než když by se vlekl za stádem lidí, kteří ani pořádně nevědí co chtějí. Nemyslíte?

 Celí svůj život se setkávám s různými lidmi. S lidmi které na mě zanechali pozitiva a negativa. Upřímně, musím říct, že největší dopad na mě měli právě ty negativa. Mám od nich jizvu jak na těle, tak na duši a nechci to už víc zažít. Jenomže přijde mi, že v dnešní době už to jinak nejde. Nejen, že svět ovládla šikana teď už spíše kyberšikana, ale lidé tomu vůbec nebrání, naopak, lidé tyto věci spíše podporují. Nedávno jsem viděla na internetu video, kde v restauraci šikanovala několik dětí jednoho kluka... všechno to bylo samozřejmě hrané, ale šlo o to zjistit, kolik lidí se zastane toho klučiny. No, moc jich nebylo.

 Každopádně, nedalo mi a musela jsem na toto téma něco napsat, protože otázku, na kterou tady hledáte odpověď, si pokládám dnes a denně. A stále žádná odpověď. Pojďme se tedy zapojit do projektu zachránit lidskou povahu. Pojďme udělat svět lepší. Prosím, zamyslete se nad tím a uvažujte, čemu tím pomůžete? Co se stane, když budete lidi neustále jenom odmítat a vybírat si ty "lepší". Vždyť jsme si všichni rovni a nikdo si nezaslouží to, aby se k němu lidi chovali tak, jak se chovají.



 Budu tedy ráda, když se nad tímto tématem zamyslíte a případně mi necháte svůj názor v komentářích. Už nevím, co více říct, a tak se s vámi rozloučím, zase příště.

 Xoxo Clara

You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...