BLOGERKA ROKU A Q&A

by - října 31, 2017




    Ahoj moji milí čtenáři,

  dneska to bude poněkud delší článek, protože mám pár témat, kterých bych tu chtěla rozepsat, tak si udělejte čaj, nebo spíš horkou čokoládu a čtěte 😇
 

 Jako první téma tu mám blogerku roku. Přátelé, byla jsem nominovaná!!! na cosmo objev roku!!!

 Především chci strašně moc poděkovat těm, co mě nominovali, a chtěla bych vás poprosit, pokud už jste nedali svůj hlas někomu jinému, aby jste pro mě hlasovali. Víte, můj sen bylo, být tam vůbec někdy nominovaná a teď se to děje a je to strašně skvělí pocit! A kdybych se díky vám dostala do top 10, byla bych nejšťastnějším člověkem na zemi, předem za vaše hlasy děkuji!

 Abych vysvětlila, o co se vůbec jedná, je to vlastně celorepubliková soutěž, která se koná každý rok a může se jí zúčastnit každý, kdo má aspoň trochu kvalitní tvorbu, aktivitu a miluje to nade vše na světě. 

 V semifinálovém kole (to jsem teď já) se hlasuje do 7. 11. 2017 a 9. 11. se vyhlásí deset finalistů v každé kategorii, kteří budou pozvaní na galavečer do Prahy.

 PRO MĚ MŮŽETE HLASOVAT ZDE

Ještě jednou děkuji! 😇


 Další téma které jsem chtěla probrat, jsou knihy. V poslední době nemám moc času, abych si jen tak četla, ale i tak si nějaký ten čas utrhnu a dnes bych vám chtěla ukázat 3 knížky, které jsem v poslední době přečetla.

 Jak první tu mám knížku od Morgan Kass a je to Prvních sto. Pokud někdo koukáte na seriál The 100, víte o co jde. Seriál je vlastně založený na knížce, ale děj je podstatně složitější a je tam více zápletek a napětí, kniha ale přesto splnila moje očekávání, a já jsem byla poměrně spokojená. Kniha je vlastně založená spíš na myšlenkách a vzpomínkách osob, propojena romantikou a trochu napětí. Pokud někdo tedy má rád takové téma, doporučuji. 




 Abych ještě objasnila děj, odehrává se to v budoucnosti, kdy byla zem zničena a zbývající obyvatelé žili na vesmírné stanici archa. Jenomže té po dobu 97 let, kdy tam žili lidé pomalu začal unikat kyslík, tudíž se lidé musejí začínat přemisťovat na zem. A koho pošlou jako prvního, aby to prozkoumal? Samozřejmě sto mladých delikventů, kteří jsou na arše vlastně ,,zbyteční". A tím to jenom začíná! hlavně doporučuji i seriál, který jsem ostatně zmiňovala už ve článku o seriálech.

Druhá knížka navazuje na první a třetí je budoucí seriálový spin-off k pretty little liars. Pokud někdo znáte ten seriál a jste fanoušky, určitě víte o co jde a já vám chci tedy nastínit děj knížky, aby jste věděli, čím by se mohl seriál zabývat.

 Kniha je o pěti  dívlách, kteří chodí na střední školu. Jak to tak bývá, na střední vždycky je nějaký ,,oblíbenec", kterého všichni milují. A jak to také bývá, nemusíte být vždy dobrý člověk. A přesně takový člověk je na Beacon Heights High. NOLAN. A co tyto dívky, s ním nemají zrovna dobré zkušenosti. Vědí moc dobře, co je zač. Vědí, že dokonce přiměl jednoho člověka, aby se zabil. A vědí, že z toho má jenom srandu.



 Jendou jsou na hodině spojeny do diskusní skupiny a jejich řeč přijde na Nolana. Co když se buou bavit o tom, jak by ho zabily. A co když přesně tak Nolan zemře. Jenomže... ani jedna z nich nevraždila...

A poslední téma, které bych chtěla trochu otevřít, jsou kluci. Jelikož víte, že jsem začala dojíždět do velkého města, kdy denně pochoduje spousta kluků, a tak jsem se vlastně trochu zamýšlela, jaký typ kluka bych vlastně případně hledala, a chtěla jxem se zeptat vás, jak to máte vy. Napište mi prosím do komentářů, docela by mě to zajímalo 😇

 Takže, já myslím, že já hledám hlavně někoho klidného. Hlavně proboha ne nějakýho moc velkýho oblíbence, kde všude musí být, vymetat každá mejdan a tak. Myslím, že ke mě by se hodil nějaký klidnější typ, co rád jede třeba někam na výlet, ale snad mě chápete a hlavně byl milí!!! 😆😆😆 co se týče vzhledu, určitě by měl bát pohledný, mimochodem, mám trochu úchylku na zepené oči, což je trošku problém, protože zelené oči moc nejsou 😕 mám taky ráda trošičku delší vlasy hnědé barvy a krásný oslnivý úsměv, něco takového 😅😅:

 To by bylo pro dnešek tedy vše, krásný týden a hlasujte!! (ne, dělám si srandu, ale za případný hlas budu moc ráda)

Xoxo Clara



You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...